Bortamatch mot Boden imorgon...

Heej igeen!!

Jaa vad ska man berätta om den här dagen då. Den började med morgonträning 8.20 då vi först pratade om varför vi trodde att de flesta hade fått så bra resultat nu under testerna. Peter är ju den som gärna tänker väldigt mycket vilket jag tycker är hur bra som helst. Sedan hade vi en skottövning och där efter spelade vi tre mot tre blandat killar och tjejer vilket var kuul!!

Sen var det dags för mig att göra mitt eneglskaprov som jag missade för en månad sen då jag var på finnkampen. har itne fått göra det innan vet inte varför. Det gick väl sådär, eller aa jag förstod väldigt mycket om texten. Men är sämt på "one word gaps" eller vad det heter. När det är en text så ska man fylla oi det ord som fattas. Ska jag vara ärlig så är engelska mitt sämsta ämne... asså jag vill ju vara bra på engelska men har ju sämsta läraren vilket jag även ahde i högstadiet så har inte lärt mig så många ord direkt... men men....'

Slutade kl ett dårå!!! Weei va sköönt!! Sen på kvällen drog typ hela elevhemmet till matchen mellan Iksu-Dalen på Iksu!! Som vanligt var typ alla rigare där, haöva skolan och aa.. typ alla man känner i Umeå. Hahah ne men det är typ så, alla kollar verkligen på matcherna. Men det gillar vi, då får man träffa lite folk också :) Där snackade man även lite med han som håller i innebandybloggen också!!Där jag gästbloggade förut. Hahah ne men han hälsa lite bara, det var ju kul att nån kommer ihåg mig.. haha ne men .. aa.. skoja bara..

Ne nu ska jag gå och sova då vi har bortamatch mot Boden imorgon halv tre!! Bussen går halv nio från elevhememt så.. ska soova nuu!!! Godnatt allihopa!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0