Förlust för oss...men lillebror är i final!!

Okej det blev ju inte riktigt som vi hade tänkt oss... förlust med 5-4!! Matchen var jättekonstig, det studdsade mycket för många inklusive mig och aa.. vi krigade väl på men bollen ville inte in. Vet inte om det var rättvist att dom vann, eller ne det var det inte. Ja det studdsade men vi hade bättre spel framförallt i tredje. Men konstigt nog sjunker vi alltid i andra... men men. Gjorde ett mål iaf... och vi kommer trea hur som helst så det är bra!! Men vi ska inte vika ner oss för det! Nu siktar vi på vinnst mot Iksu Ungdom sista matchen i serien på lördag!!!

Pratade med mamma och pappa nyss och hörde att Leo ska spela final i Zone-cup imorn!! :D Leo blev inkallad för att spela med 98:orna, de som är ett år äldre då de inte hade någon målvakt och han har tydligen varit hur bra som helst!! :D Blir man glad storasyster av att höra det eller? Jaa det blir man! Va kul för han. Vill så gärna kolla men nej det hinner jag inte... men hur kul som helst iaf. Då är det lillebrors tur att få en guld eller silvermedalj :)



Jag och bror på Kanarieöarna!











Grymt!!

Ne nu ska jag fortsätta kolla Harry Potter i bussen. Vi hörs!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur lärde du dig zorra?

2011-03-07 @ 08:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0