Ibland är man hjälpsam!!

Halloo!!

Började skolan 8.20 idag!! Det är inte det lättaste att ta sig upp de mornarna. Imorn är det samma sak igen och då har jag träning 8.20!! Det är tungt asså, men men det funkar.

Slutade två idag som alla andra torsdagar, yes! Men har träning fyra så vi drog oss till Nolia och gjorde våran skottläxa. Vi ska ju skjuta ungefär 1200 skott innan påsklovet så man lär ju börja redan nu! Efter det träning med tårta och kinderägg!!! Vi fick tårta för att vi hade vunnit så många matcher i rad, kan inte säga exakt hur många nu bara för det men aa, ni förstår grejen :) Sen hade vi lite poängutdelning under matchen mot Umeå City om bland annat vilken kedja som gjorde flest skott på mål och sådär och den kedjan som fick flest poäng fick ett varsit kinderägg idag :D Asgott!!! Och så fick man en fin liten leksak med..hihhii

När man sen kom hem åt jag sen har jag faktiskt varit snäll och hjälpt Josse med att plugga kemi då hon har prov imorgon. Vi satt i typ tre timmar så aa.. lycka til limorn!!!

Har precis duschat och så så nu ska jag faktiskt sova! Har fortfarande lite ångest över svenskan. Vi har ju den där rapporten som ska vara inne söndagen under lovet. Men har ju inte lust att sitta hela lovet med den:/ så ska försöka göra klart så mycket som möjligt innan det!

Ne nu är det dags att sova faktiskt!! Sov så gott allihopa!! Vi sees! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0