Lite nytt under veckorna

Jaa vart ska man börja.. med det roliga, det tråkiga eller dåliga eller det braiga?

Dåliga: Det är att jag inte har hållt bloggen uppdaterad på typ en månad :O Riktigt dålig stil av mig. Som bortförklaring får jag väl säga att vi har haft en helvetes svenskauppgift som skulle vara klar nyligen. Vi började med den på höstlovet som var i november :O så jaa det är en väldigt stor uppgift och så är man såklart ute lite sent med allt så jag fick jobba väldigt mycket med den under lovet och så.

Braiga: Det som är bra är att jag nu tagit tag i det här och tänker börja skriva igen!! Det jobbiga är när man missaty en vecka och känner att man har så mycket man inte har skrivit om.. då skjuter man gärna upp det lite till. Men snart har jag det avklarat och kan börja skriva lite varje dag istället :)

Nu då? Det roliga och tråkiga tar vi lite senare. Först ska jag bara berätta lite vad som hänt de här veckorna!

V.10. Hade jag sportlov då jag förutom att skriva på min svenska var med och tränade med Djurgården(som nu är i semi i SM, riktigt kul!!) och så spelade jag även två matcher med stadslaget. Det gick väl bra tror jag :)









Jaa sen har jag gått och blivit blond också! Eller aa.. tycker fortfarande att det är typ oranget men det skulle bli blont. Lite surt när jag gjorde det hos frisör men får väl slinga om det snart igen eller nått.





Lite fjortisvarning på bilden ja men det var lite svårt att få en bild på håret så då fick det bli sådär...

Nått mer kul jag har att berätta? Hahah aa lan ju berätta om när vi var på exkursion med klassen. Vi skulle ut i skogen och anteckna spår i skogen. Först åkte vi runt hela klassen och kollade lite, sen vare lunch då vi grillade och till sist blev vi avlämnade i olika gruppet i skogen och skulle sedan med kompass ta oss rakt västerut och anteckna all aspåren vi såg på vägen. Hahah asså det har typ varit det värsta men ändå roligaste jag gjort!!??! Garva så mycket! Men int eför att det var kul utan för att vi var så värdelösa och ramlade heela tiden. Jag åkte till och med ner med ena foten i ett dike så de kom in vatten i hela ..a vad ska man säga, skon.. och det var efter typ en timme... två timmar kvar! Hahah den var ju typ en isbit sen, men tänkte inte så mycket på det, garvade bara åt det.





vurpa 1...



2..



3..




4...?



5...

osv......;) Efter tre timmar ringde resten av klassen och undrade vart vi var... men vi kom fram tillslut och rakt hade vi åkt ;)

Okej... nu tar vi det tråkiga och roliga i nästa inlägg innan det här blir hur långt som helst..

tjoo! :)


Kommentarer
Postat av: emelie

fint ditt hår blev! :)

2011-03-30 @ 18:24:07
URL: http://mimsus.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack emelie! :)

2011-03-31 @ 22:00:24
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0