Då var det dags!!


Idag har det blivit en ganska lugn dag med mycket soool!! Jaa vad kan det ha varit, 30 grader i solen och 25 i luften!! Hur härligt som helst. Daniel kom till mig vid fem i natt efter studentskivan... såå aa. jag gick upp och solade vid tio sen gick jag in och väckte han vid två igen. Hihhi sötnos!



Mamma och Felicia har också varit hemma idag då de har varit lediga så det har verkligen känts som typ sommarlov!



<3



<3

Har även varit nere i Viksjö och kollat på Beles innebandyträning och hälsat lite på tjejerna och så. FIck träffa Matilda och Jennifer lite snabbt, mina sötisar som jag saknat så mycket!!! Och Jennifer som har varit på Sri Lanka i två veckor och innan det hade jag inte heller sett henne på ett tag så det var kul att få se henne igen!!! :)

Jaa är jag nervös inför operationen imorn då? Njaa sådär, inte så mycket faktiskt. Ska snart gå och tvätta mig med det där medlet och gå och lägga mig. Tiden blev framflyttad så nu är det 08.00 som jag ska vara där och så blir det väl operation sen efter det.

Elin Ternvall var ochså inne och skulle operera knät idag hörde jag men hon har inte korsbandet utan det var något annat men det hade gått bra iaf. Sen har Johanna Mårtensson från fotbollen också dragit korsbandet och hon opererade igår. Fick sms av henne och hon hade tydligen väldigt ont men allt hade ändå gått bra sa hon. Så aa.. vi får se hur det blir imorn helt enkelt!!

Ne nu sk ajag snart gå så jag hinner sova några timmar innan jag ska upp och tvätta mig igen!! Sov gott allihopa!! Hör av mig imorn om hur allt har gått och så!!! Godnatt!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0