det rullar på...

Tjoooo!!!

Idag vare en ganska chill skoldag med historia då vi såg film och idrott då vi hade redovisningar. Jag, Jossi och Evelina redovisade om doping, och inte vilken doping som helst utan bloddoping!! lr hur Evsi?;) hahah.. så nu är det bara att fråga mig om ni undrar hur man kan dopa sig... neee men guudd.. jag skoja bara......glöm det jag sa, sånt ska man absolut inte hålla på med!!!!

Va förbi nolia en stund efter skolan och kollade på träningen, lr aa intervallerna i hinderbanan. Kommer ihåg när vi körde det förra året. Det är som en hinderbana osm är uppsatt med häckar man ska under och plintar man ska över och massa saker.. så springer man i en min, vilar en tror jag et e... sen gör man det  3x8. Riktigt jobbigt faktiskt.. fast skulle hellre va me än att titta på.. men jag e snart där!!!



Har pluggat lite matte nu på kvällen, vi har matteC nationella på fredag så.. aa. Har även gjort mina övningar och sakta men säkert går det lite framåt. Ska göra dom igen nu. Ha det så bra sålänge!!! Puss!! :)




Schyssta kompisar man har då som hissar upp min ena krycka i nätet på Nolia.... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0