Mysig dag med älsklingen!

Jaa vad göra jag nuu då egentligen... har sutti och smsat lite med Sofia i min klass. Dom har kemiprov i skolan imorn, det var därför jag gjorde det igår innan jag åkte. Känmns skönt att jag e klar med det redan, men lycka till alla!!!

Jaa förutom att ha varit hos sjukgymnasten i stan idag så har jag också legat vid poolen och solat!! Hur skönt som helst och verkligen huur varmt som helst!! Det kändes verkligen som att det var sommar idag! Lite senare åkte jag hem till min kära älskling Daniel. Klockan var väl omkring fyra och det var fortfarande väldigt varmt ute så vi tog med oss två skedar och gick en mysig promenad genom skogen och lekplatserna i Barkarby och köpte en Ben&Jerrys och åt den på vägen hem. Sååå gott!! "Cookie dough" ska det vara! Hehhe dock är det den enda jag har smakat men den e för god för att man ska våga testa någon annan!! Plus att det inte är värt att testa om man inte skulle tycka om den. Hihih. Ne men det var faktiskt jättemysigt att bara gå en promenad och äta glass ute i värmen, det kan jag faktiskt rekomendera. Är ni rastlösa eller helt enkelt inte har någonting att göra. Ta en proenad och ät glass!!

Sen spelade vi en match på fifa hos han innan vi åkte tillbaka hem till mig. Ni kan ju gissa vem som vann ;) Hahah... ne tyvärr det var faktiskt inte jag som vann den här gången heller.... asså shit vad dålig jag är på fifa!! Eller så är det bara Daniel som e sjukt bra.. vi kan ju hoppas att det e så iaf... annars skäms jag typ.. Men jag var ändå grym på straffar, iaf att rädda dom... alltåd nått!! hihih :)

Sen blev det grillat hemma hos mig innan han skulle iväg på studentskiva :) Sen har jag bara varit hemma med familjen, väldigt skönt och mysigt faktiskt!!! :)


Ne nu tänkte jag sova, sen Daniel kommer hit i natt nån gång också!! sissi :) Vi hörs allihopa!! Sogott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0