Fan, varför skulle jag?

Fan jävla skitknä!! Typ så känner jag just nu!!! Varför skulle jag spela den där matchen för... varför skulle jag gå in i den där närkampen...okej det var ett halvår sen nu, jag borde ha släppt det! Men nej.. jag kmr aldrig släppa det, kommer få leva med det resten av livet..
.
Visst det har gått bra nu på slutet, träningen har gått bra och jag börjar känna att snart e jag tillbaka. Men det e nästan så att jag har trott på det för mycket.. jag e inte alls tillbaka snart.. det finns inte en chans att jag kmr vara i form till VM. Fan!!! Finns nog ingen som förstår hur mycket jag ville och vill vara med på det! Det går inte att förklara.. Hela tiden har jag hoppats på och trott att jag kommer klara det, att det kommer lösa sig.. men vadå lösa sig? Jag har minst två månader kvar och då är det Januari.. sen kanske jag inte ens kan spela då det vet jag ju inte nu... jag har verkligen lagt ner all tid jag kan på knät det har jag!! Jag har kört på så mkt jag får för jag vill tillbaka nu! Hade man kunnat köra på hårdare hade jag gjort det men det funkar inte så... man måste bara vänta.. men jag har väntat i sex månader nu.. kan jag bara få börja spela nån gång lr!?!
.
Var nyss hos sjukgymnasten här i Umeå och fick ett program jag ska köra. Visst det känns ju bra att man ändå får köra på rätt hårt nu men när han börjar prata om att det är så många som drar upp det igen och då är det slutspelat och blablabla.. jag vill inte höra det! Det enda jag tänker på är VM, att jag kommer missa kanske det roligaste jag hade kunnat göra i hela mitt liv.. kul... kul att det tog två minuter att förstöra det.. skitkul...
Klart jag kommer träna på nu som fan ändå. Det e ju långt kvar, det finns ju ändå en chans trots att den just nu är väldigt liten, ... just nu känns det så jäävla långt borta att bli lika bra som innan... kommer jag nånsin att bli som jag var? Det vet man inte.. men jag kan lova att jag kommer göra allt, allt, allt för att försöka!!
.
Nee nu ska vi skita i det här, imorn är det träning igen och då kör vi på!! Ska trösta mig med lite Twilightfilm hos Emelie snart!

Kommentarer
Postat av: Nathalie Jakobsson

Carro du kommer klara det du har konditionen utan att ens träna, styrkan har du tränat upp nu så du kommer vara starkare än någonsin. Du är så grym på innebandy att du kommer kommain i tempot och spelat fort för tekniken är bättre än någonsin också!! och då kommer du klara det! KRAM <3

2011-11-15 @ 20:19:01
Postat av: Carro

Va snäll du e Nathalie! Tack så mkt! Kram på dig <3

2011-11-15 @ 23:14:54
Postat av: lina

fortsätt kämpa! :)

2011-11-16 @ 09:36:43
URL: http://www.linakrogstad.devote.se
Postat av: jennifer

Carro tro mig, du kommer att vara bättre efter skadan än vad du var innan. Du kommer att ha lärt sig såå mycket om din kropp och ditt spel, dina kvalitée. Ge det bara den tide det kräver, börka långsamt när du får köra så kommer du att komma in i ett fruktansvärt bra flyt sedan, som kommer att ta dig till toppen, igen!!

2011-11-16 @ 13:06:01
URL: http://http:/jennifercliffoord.blogg.se
Postat av: Jannie

Det kommer gå bra..

Du är ämnad för storverk..

Blir det inte det här VM't blir det ett annat!

Jag tror aldrig jag har träffat någon med större vilja än dig. Att du har en sån här deppperiod visar att du är mänsklig ju. Du är och kommer bli en ännu större superstar..

Kramar i massor min vän.

2011-11-16 @ 16:42:56
Postat av: Carro

Tack så mycket alla!! :) Jag ska fortsätta köra på!

<3

2011-11-16 @ 19:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0