Härlig vinst mot Uppsala Ungdom!!

Okej jag vet inte vad jag har gjort men nånting är fel, allt kommer bara i en enda stor text, skitjobbigt att läsa jag vet men kan inte göra så mkt just nu, vet inte vad jag har gjort.. :/
.
Då har man gjort ännu en roadtripp till Uppsala då!!
I fredags var det först lagträning som jag var med på, sen körde jag styrka för knät och efter det blev det även intervaller 4x4min!! Det känndes rikitgt bra!
.
Kl.15.00 gick bussen mot Uppsala och vi hade en resa på ungefär 9 timmar framför oss. Faktiskt så gick det ganska fort ändå. Jag såk Step up 3 på datan, riktigt bra!!! Sen hade vi även vårat lilla quiz som vi har börjat med på bussresorna. Förra gången var det Ida och Rebecca som ställde massa frågor om de själva och deras bästa kompisar blev då Evelina och Conne!! Dom vann alltså och fick fixa ett nytt quiz till den här resan. Dom gjorde det lite annorlunda med att först ta några kluringar där man fick tänka lite och sen blev det några RIGtika frågor!! Det var alltså frågor om vad olika personer gjort i laget under dessa år...lite interna saker som vem kommer bli utröstad från elevhemmets paradise hotell? haha men kul vare! Blev dock utpekad tre ggr... men det får man bjuda på!! ;) Jag och Anna drog hem vinsten dårå och fick finfina priser från IKEA!! Två söta små kattungar!! SÅ nu är det jag och Anna som står för nästa bortamatch frågetävling!
.
Eftersom matchen var 17.00 på lördagen sov vi på hotell och under dagen hade vi lite andra uppgifter som att köpa någonting för 100kr som symboliserar vår femma och sen fick vi redovisa det för resten av laget!! Det blev lite blandade saker. Ettorna köpte varsin törspenna i olika färger som symboliserade att de hade olika uppgifter i femman.. som Tore sa: fatta man ju att de köpte något litet så de fick dela på pengarna som blev över...;) Tvåorna är man alltid lika spända över vad de har hittat på... de köpta alltså en pall och förklarade att benen är deras femma och om ett ben är borta så blir det skitdåligt då de även hade köpt en toalettsits!! Finns alla benen på plats blir det skitbra!! Jaa det e våra kära 94:or det!! Vi själva köpte världens gosigaste björn som symboliserade att vi är världens mjukaste och snällaste utanför planen men vi kan även ryta til loch bli aggressiva på planen. Sen är resten av laget våra små björnungar som vi tar hand om! Jaa bra beskrivet Mempan!!
.
Hur som helst så vann vi matchen med 11-1 mot Uppsala Ungdom! Riktigt bra tjejer!! Jag själv var med på uppvärmningen och sen blev det statistik och även filmning.. mmm lite variation skadar inte!! Pappa, mamma oc Leo var där och kollade också. Det var jättekul att se dem!! <3
.
Kom hem vid tre i natt så sov väl till tolv idag.. inte så farligt! Har faktiskt varit ute och löpt i 40 min idag! Känndes lite segt men jag är glad att jag gjorde det. Dock känner jag att min vadkaka inte är borta än... men den försvinner nog snart! :)
.
Nee nu måste jag ta tag i lite saker men vi höörs!! :)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0