Heejhallå!!

Heejhallå!
Träningen har aldrig gått så bra som den här veckan, sjukt kul!!
Annars då? Jo det är bra, skolan går bra den me! Fick mvg på fysikprovet som vi fick tillbaka i tisdags, skönt! Sen hade vi tal i svenska nationella idag och det känns väldigt skönt att ha det gjort!!! Tror det gick bra! Temat var inre och yttre resor och jag pratade om en inre resa med knät och de.
Vi slutade vid 12 typ och vad skulle inte vara skönare än att gå hem och kolla på film eller nått, var så sjukt trött. Men nej det gick inte, det blev att gå till Nolia istället och skjuta lite. Eller aa lite och lite jag cyklade i tio min först sen skjöt jag drag- och slagskott i en timme, nästan blåsvarning på händerna igen! Och jag som skulle vila idag.. det går inte, man kan alltid göra någonting, får typ panik om jag inte tränar på nånting. Aja.. det är väl bra antar jag, till stor del iaf!  Sen ska man såklart vila också jag vet.. det blir vila på lördag för då är det match i uppsala och sen sitter vi i en buss hela kvällen!
Jaa jag har inte så mycket mer att säga, imorn ska vi till uppsala för att möta Uppsala ungdom på lördag! Så det blir bussresa och hotell!
Ne nu ska jag kolla lite på topmodell sen får vi se! Blir iaf pannkaka till middag! Wihoooo
Förresten så är det nått fel på bloggen eller nått för det går inte att stycka texten så ni får stå ut med att det är lite allt i ett.. kan tyvärr inte göra så mkt..
Vi hörs!!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0