Styrkemätningstest på Artro imorn!

Jaa vart ska jag börja. Så här långt uppehåll i bloggen har jag aldrig haft.. så kan det bli ibland. Men varje gång har jag kommit tillbaka! Och det gör jag den här gången ocskå!
Det som har hänt under den här tiden är att jag har varit sjuk i fyra veckor och håller äntligen på att bli frisk nu! De första två veckorna tränade jag lite ändå för jag tänkte att jag bara var lite förkyld men febern kom ju så det kanske inte var så jättebra. Det är väl en sak jag inte är så bra på... att vila. Inte för att jag inte har tänkt på det tidigare men nu under de här veckorna jag har varit sjuk så har jag verkligen förstått vilken träningsnarkoman jag är! Det värsta jag vet är när man inte får träna! Det har varit nog jobbigt med att träna på halvfart eller vad man ska kalla det med rehabben, och sen får man inte träna alls....var förkyld och hade hosta, feber och ont i huvudet så det var bara att ligga hemma i sängen...jaa det var inte så kul men nu har jag som sagt blivit friskare så nu har jag börjat köra på igen!
Imorn ska jag till Artro, där jag opererade mig, och göra styrkemätningstest/sexmånaderskontroll för knät. Man gör det sex månader efter operationen för att se hur man ligger till med styrkan så att man tillslut ska kunna få besked om man är spelklar eller inte. Jag kan ju säga redan nu att jag verkligen inte kommer att få klarbesked om att få spela matcher men det är det nästan ingen som får hellet. Visst knät känns mycket bättre än förut men det känns inte lika bra som mitt andra knä. Är inte jättetaggad med tanke på att jag vart sjuk och allt men aa.. skitsamma hur det går egentligen. Hur det än blir så får jag bara ta in det de säger och fortsätta att jobba vidare på det! Jag har ändå inte kunnat göra mer än vad jag har gjort. Jag har verkligen tränat knät så mycket jag kan de här sex månaderna som jag varit skadad. Jag har inte smitit undan med nånting. Tråkigt att jag blev sjuk bara, det stör jag mig på men det kan man ju inte hjälpa, sånt händer. Nu ska jag bara göra så bra ifrån mig som jag kan imorn så får vi se hur det blir sen!
Kl: 11 imorn asså! Skriver efter det hur det gått!
Vill även säga lycka till till alla som ska till EFT (Euro Floorball Tour) med U19-landslaget!! Ta vara på tiden ni är där, det är bland det roligaste jag gjort!!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0