Mys i stugan!!

Stört jobbig träning idag! Syreskuld på slutet som är sjuukt jobbigt! Massa olika upphopp och styrkegrejer, benen tar helt slut! Ska bli skönt med träningsfri dag imorn så man får vila upp sig lite!
.
Var ute i Tobbes(i klassen) stuga idag med Evelina, Emelie, Carl, Johan och Tobbe. Riktigt skönt vare, hur bra väder som helst! Vi åkte vattenskidor(inte jag) och tog det bara lugnt ute på bryggan och i solen! Underbart!! Vi ska dit imorn igen fast lite tidigare så tar vi med oss lunch och lite fika, myyys!!! Hoppas på lika fint väder imorn igen!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Och Johan som åket till Gbg i helgen då skolan börjar! Samma linje som jag, Civilingenjör Industriell ekonomi fast på Chalmers då!! Hoppas han får det bra där nere!!
.
Nu ska jag hämta upp tvätten och seen... sova tror jag!! Puss och godnatt allihopa!! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0