Mys och jobb!

Hallooo!!
.
Hade det riktigt trevligt igår, var på allstar med Jennifer, Conne, Evelina, Jossi, Anna och Pontus och åt och såg handbollen där Sverige gick till FINAAAL!!! Helt sjukt!!! Imorn blir det att se handbollsfinalen hemma hos Emelie och sen grillning med några i klassen! Myys! Blev även lite filmmys igår kväll med Pontus, Tobbe och Nils  då vi träffa på dem på ICA .. hihi!
.
Ikväll då? Har precis ätit pizza med Pontus.. riktigt gott, vi orkade itne laga mat idag kände vi! Sen ska jag jobba i gareroben på Invito i stan ikv!! Sofia från klassen jobbar där och det behövde nån i garderoben så hon frågade mig och jag sa ja! 21.30-02.30!!
.
RIG åker till Prag idag!!! Åhh va ku! Lycka tilll ni är bäst! :)
.
Nu ska jag se lite serier med min älskling!! Seees! <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack så mycket! Hela laget hälsar <3

2012-08-12 @ 11:01:42
Postat av: Nathalie

Tack så mycket! Hela laget hälsar <3

2012-08-12 @ 11:03:16
Postat av: Carro

Tack!! Ni får ha det så kul nu så ses vi sen!! :) <3

2012-08-12 @ 13:10:56
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0