OPERATION NÄSTA!

 
Halloo!!
 
Har haft en jättebra helg med laget då vi har haft teambuilding hea helgen! Kort och gott blev vi indelade i olika grupper och fick uppdrag att göra, fick brev på olika ställen med ny information och nya kodord!! Riktigt kul vare! Slutade med att vi hamnade i Norryskär och sov där i stugor, spelade volleyboll, basket, grillade, berättade historier och hade det riktigt mysigt! Riktigt bra uppstyrt tycker jag!
.
Och nu har jag äntligt fått operationstid! :D Fick reda på igår att jag ska opereras imorn i Skåne av Evelinas pappa! Känns läskigt att börja om igen och bli "handikappad/invalid" ett tag men käns ändå bra att få det gjort så jag så småning om kan köra på riktigt igen! Kan berätta mer om detta senare! Just nu är jag hemma i Sthlm, känns riktigt skönt att träffa familjen igen, var ett tag sen jag var hemma, har saknat dem stört mycket! Imorn flyger jag till skåne, blir opererad och flyger tillbaka till sthlm på fredag för att vara där över helgen innan jag åter beger mig till Umeå! Sen får vi se hur det blir med allt, när kan jag gå igen, när är jag tillbaka och alla sånna frågor.. det är inget jag vet utan det får vi se. Något som dock är rätt så säkert är att det inte blir något spel alls den här säsongen utan jag får sattsa på nästa säsong helt enkelt! :)
 
(ja jag hata punkter och överanvänder utropstcken..hihi)
 
"Bild med hela laget plus en kändis" Pekka Heino o Susanne Jonsson ftån Go kväll!
.
Wish me luck! Snart kan ni kalla mig krycko igen!
Puss! <3
 

Kommentarer
Postat av: Jempa

Hoppas att operationen blev väldigt lyckad!
Fick tipset om din blogg av Malin (whirl.se/korsband)och jag opererade mitt främre korsband en andra gång i tisdags.
Håller tummarna och Hejar på dig!
Jennifer

2012-09-03 @ 22:16:38
URL: http://jempaspyssel.blogg.se
Postat av: Carro

Tack så mycket Jennifer! Operationen gick väldigt bra! Kul att du hitta hit till min sida! Aha okej, då ligger vi på samma nivå just nu med andra ord. Förhoppningsvis har man lärt sig lite från tidigare rehab. Jag kommer skriva en del om min resa tillbaka till innebandyn så häng gärna kvar, känns oftast bättre när man har någon som är i samma situation :)
Tack så mycket! Lycka till med ditt knä också!

Carro

2012-09-14 @ 22:54:15
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0