Jag trivs!

Heej igen!!
.
Har mattetenta på fredag och det är så himla mycket man ska kunna! Kommer bli en sjukt svår tenta. Men men , det blir nog bra. 
.
Annars äre bra. Ska börja med lite nya övningar för knät imorn på träningen, inte så stor skillnad men en liten stegring iaf. Har nu gått 12 veckor sen operation så är nog dags för lite löpning snart hoppas jag.
.
Har vart en del med tjejerna i klassen på sista tiden. Måste säga att det är en väldigt bra klass jag har hamnat i, jag trivs!
.
Blir inte så mycket mer än så nu. Ska nog kolla lite mer på matten och sen ska jag och Pontus äta glass och varma hallon!! Muums! 
Hoppas ni har haft en bra helg allihopa! Juste, solsidan ikv också, den får man inte glömma! Puss och kram! <3
.
Saga, jag och Elin hemma hos Sofia i lördags! 
.
Lite mys på Café Göteborg efter duggan!
.
Krossad kladdkaka med glass och grädde! Riktigt gott!
.
Riktigt god middag med Pontus! Fläskfilé, potatisgratäng, bea och sallad med fetaost i! (Gott men saknar papaps grillning litegrann sådär bara..)
 
En tisdagskväll hemma hos Sofia med middag, fika och prat!
.
.
Har även fått en fin liten julkalender uppskickad av farmor! Nu vet man att julen är nära.
Börjar sakna alla där hemma lite grann sådär. Har inte vart hemma sen innan skolan började, sjukt. Men snart får jag träffa er alla igen!
<3

.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0