Nytt träningspass!

Nya övningar på träningen idag! Gick jättebra faktiskt. Sjukgymnast-Frida var med mig i gymmet hela passet och kollade att det såg bra ut och det gjorde det så det känns skönt! Körde bland anant marklyft på ett ben, enbensknäböj mot boll(mot väggen), utfall med rotation och sedan de vanliga övningarna som benpress,benspark, bencurl och så. Har nog lite träningsvärk i benen imorn förhoppningsvis!
.
Tenta på fredag om jag inte har sagt det(börjar bli glömsk också?). 16-22 på kvällen är den iaf! Sjukt konstig tid. Juste, om jag inte har sagt det så klarade jag programmeringstentan som vi hade förut!! Fick tom en 4:a så är nöjd! 3,4,5 kan vi få i betyg. Den här tentan vi har nu lär dock bli mycket svårare. Sägs vara en av de svåraste tentorna!  Så hope I make it!
.
Jag har blivit jättedålig, asså jättedålig på att ta mig upp på mornarna... helt sjukt va jobbigt det är! Vill alltid bara ligga kvar och sova. Vem vill inte det? Det e bara att kliva upp!! Men kan inte.. Ska börja kolla på julkalendern på morgonen 07:15, då har jag något kul att ta mig upp till iaf! :) Åhh snart jul ju! Kommer firas med mamma på dagen,och träffa mormor och sedan far(ja jag sa far) vi ut till Ingarö till farmor och Reinhold som verkar ha fått det jättefint ute i stugan. Har fått se lite bilder och det är som ett helt nytt hus. Sedan får vi hoppas att det blir en tripp till Strägnäs också!
.
.
Finnkampen 2011. Saknar litegrann sådär..
.
Nu ska jag gå och lägga mig tidigt för en gångs skull! Puss och godnatt alla fina! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0