Snart jul!

Heeej alla!
 
Snart jul vilket märks ute på stan. Hur mycket folk som helst! Nästan alla julklappar är klara nu vilket känns bra. Blir bra julklappar i år hihhi!
.
Pontus har  fått sin bil!!!!!! Och det är en del matte i skolan nu ja. Hjärnan vill verkligen ha lov nu! Har dugga i envariabelanalys två på fredag, sen looov! Åker buss hem 20.20 den 21:a. Blev buss då jag råkade boka lite för sent men det blir bra det med. Då är jag hemma lördag morgon iaf. På torsdag ska jag träffa sjukgymnasten igen och kanske kanske får jag börja springa lite!!!
.
Förresten.. jag har lärt mig att äta chips!! bra va? Svenska naturchips med dill och gräddfilsmak! (y)
.
Godnatt alla fina! <3
.
.
.
Sur över att inte få spela innebandy..
.
 
...men gansla glad ändå! :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0