det som inte fick hända...

Jag som precis hade börjat känna mig som en "normal" människa igen.. jag som kunde springa som alla andra, hoppa som alla andra, till och med hjula kunde jag göra! Allt det där som jag under 8 månader har längtat efter! Jag som precis hade börjat känna att snart är jag tillbaka, jag som hade börjat lyssna noggrannare på taktiken eftersom att jag snart skulle få ta del av den också. Jag som hade fått börja springa cooper och vara med på styrketesterna. Jag som äntligen hade börjat få fram lite resultat av min långa, hårda, tuffa och tråkiga rehabb...så hände det som absolut inte fick hända just nu...
.
Det var igår morse på träningen, jag skulle lägga en straff, sista straffen.. småjoggar fram lite, fintar höger och ska vända åt vänster.. då känner jag hur hela knät vrider sig innåt och där ligger jag på marken.. igen...
.
"helvetes jävla fittknä!" ursäkta men så skrek jag... det var inte samma känsla som förra gången.. då skrek jag helt okontrollerat.. nu skrek jag för att jag vart så less och rädd...förra gången gjorde det ont, den här gången kände jag bara hur jag vred det och att det hände nånting i knät.. men vad vet jag inte.. det svullnade upp mot kvällen och nu ser ni en haltande Caroline igen.. kan inte sträcka ut och böja det helt...åååhh..jag orkar inte känna mig så himla handikappad igen...
.
Tillbaka på ruta ett? Det hoppas jag verkligen inte!!!! Asså då dör jag seiöst.. men jag vet som sagt ingenting än.. ska till en sjukgymnast på måndag så vi får se vad han säger då. Ledband, minisk.. nånting är det nog i alla fall.. men vet som sagt ingenting än mer än att det känns helt jävla förjävligt..
.
Det enda man kan göra nu är att hoppas på det bästa, hoppas man har turen med sig den här gången!

Kommentarer
Postat av: elinElinelinhilli

Du klarar det Carro!! Önskar dig all lycka och jag hoppas verkligen inte att det är korsbandet igen, men OM det skulle vara det så VET jag att du klarar det!! Klarar jag det så klarar du det. Många kramar❤

2012-01-24 @ 08:11:09
URL: http://ehillo.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack så jättemycket Hilli!!Hoppas verkligen det blir bra med ditt knä också!! Kram på dig! <3

2012-01-24 @ 21:09:56
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0