#födelsedag #match #bussresa #nytt #matchställ #woop

Dåå har man precis kommit hem efter ännu en bortamatch och den här gången i Gävle! Blev tyvärr förlust med 4-2 mot serieledarna(vi e tvåa). Vi har väldigt många lägen som tyvärr inte satt, både stolpar och ribbor men men dom var bra dom också.
.
Inte oftsa man vaknar upp hemma hos Empan som 19åring! Första gången jag var hos henne, riktigt fint vare!! Väldigt stor och fräsh lägenhet!! Jaa annars har dagen mest bestått av en lång bussresa men ett stopp på donken! Men har ju haft det så bra med mina tjejer iaf!!
.
Tack så mycket för alla gratulationer och kort!! Blir dock inte firad på rikitgt förrän jag kommer hem til sthlm nästa gång vilket just nu ser ut att vara under sportlovet vecka 10. Fick ändå två presenter av mamma och pappa över telefon. Fick pengar till körlektioner!!!!!! Så¨nu jävlar ska jag ta det där körkortet snart!!! Sen fick jag att jag ska få tatuera mig!!! Vet vad jag vill ha! Detr är inget stort, långt och jättesynligt utan litet fint och diskret!!
.
Juste våra nya matchkläder har äntligen kommit!! Såhär efter halva året men bättre sent än aldrig! Dock har bara vårt blåa ställ kommit så vi kunde inte använda dem på matchen då Gävle är blåa. Snart ska nog det gula stället komma också!
.
.
.
Ne nu ska jag soooooovaaaaaaaaaa!! Godnatt allihopa!! Idag(15:e) fyller Nils i vår klass 20!!!!!! Grattiis, Grattiss, Grattiis!!!
.
Godnatt sov gott! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0