knät..det jag vet just nu..

var hos sjukgymnasten idag för att kolla knät. Han kunde inte säga så mycket eftersom att det var så svullet. Han var dock inte så positiv tyvärr... att knät fortfarande var så pass svullet som det var efter att det hade gått tre dagar tyckte han inte var så bra..kan vara korsbandet.. kan vara nått annat... ingen vet just nu. Ska iaf cykla två ggr om dan i 40 min  och göra tåhävningar för att få ner svullnaden sen ska jag tillbaka till sjukgymnasten på torsdag. Ska även försöka få en magnetröntgentid så att man kan kolla exakt vad det e!
.
.
man ser inte så stor skillnad på bilden men a. det e svullet iaf..
.
jaa det e det jag vet just nu.. hatar att inte veta.. hatar att vänta.. när kommer jag tillbaka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0