U19-landslagstruppen till Finnkampen uttagen!


Nu har de tagit ut truppen till Finnkampen som spelas den 4:e februari!! Åååååhhhh vad kul för alla som kommit med. Och hela sex rigare!! Starkt jobbat tjejer! Debut för vår målis Amanda Hill och Emelie Melkersson Jansson!! Ni förstår inte hut mycket jag hade velat  vara med!! Asså det här är bland det roligaste man kan göra jag lovar! Så ta vara på chansen nu brudar, det kommer bli sjukt kul!!

.

Och jag... ja jag fortsätter jobba på med knät och innebandyn... bara fyra månader till VM.. det är inte helt kört iaf.. man ska aldrig ge upp!!

.

Truppen till Finnkampen

Målvakter
Amanda Hill, RIG Umeå IBF
Beverly Smedenäs, Malmö FBC

Utespelare
Therese Andersson, Djurgårdens IF IBF
Adina Augustsson, Hagfors IF
Stephanie Boberg, FBC Engelholm
Amanda Johansson Delgado, FBC Uppsala
Jessika Eriksson, KAIS Mora IF
Cornelia Fjellstedt, RIG Umeå IBF
Tilda Flodell, Rönnby IBK
Elin Gabrielsson, FBC Uppsala
Caroline Hadelund, Jönköpings IK
Natalie Jakobsson, RIG Umeå IBF
Emelie Jansson, RIG Umeå IBF
Amanda Mellberg, Täby IS IBK
Dragana Mrksic, KAIS Mora IF
Karin Nygren, RIG Umeå IBF
Frida Rydfjäll, IKSU
Matilda Sjödin, RIG Umeå IBF
Evelina Sparf, FBC Uppsala
Caroline Sundbye, KAIS Mora IF
Felicia Tiri, Olofströms IBK
Amanda Öhman, IBK Dalen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0