Vinst i DM igen!

Blev vinns mot Umeå City med 6-4!! Härligt tjejer! och i nya matchtröjorna också!! Så nu är vi i semifinal mot Dalen! Vet inte när den spelas men lär vara ganska snart!
.
Det blev Captains Choise för mig i morse! Det är när man cyklar på mer och mer belastning för varje minut i tre min, sen kör man några styrkegrejer med skivstången direkt efter med knappt nån vila emellan. Sen cykel igen och så gör man så tre gånger. Sedan avslutar man med situps och plankan! Sjuukt jobbig ska jag säga! Var typ helt snurrig efteråt, känns som att man ska spy upp frukosten.. men sjukt bra träning!
.
Blir knästyrka för mig imorn istället plus innebandyträning på kvällen weeey!!!!
.
Ne nu sover vi! Godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0