Stuga och vattenskidor!

Halloj!!
Var ute i Pontus stuga igår och åkte lite båt och vattenskidor. Elelr det var Pontus som stod för vattenskidorna och jag satt i båten! Sen blev det grilllat på kvällen och jordgubbstårta, mysigt! Skönt med träningsledig dag, den enda på hela veckan.
.
Idag då? Ja det regnar typ här i Umeå så har inte gjort så mycket vettigt än.. men ska iväg och träna snart, styrka och löpning! Blir nog dock cykel idag.. har börjat få ont i mitt vänsterknä när jag springer. Antagligen för att jag har överbelastat det knät då mitt högerknä inte varit helt 100... hatar skador men cykla går ju bra det me(y)!
.
.
.
.
Vi hitta lite fina kläder på kvällen...xD
.
.
.
.
Juste, jag har klippt mig..thihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0