Sommaren i bilder!

Tjohoo back on track!! No bortförklaringar nu kör vi på med den här blogge som aldrig förr.. vad säger ni?
Är tillbaka i Umeå nu eígen efter att man har blivit omhändertagen hemma i Skälby! Grillat, sool, pool, family och friends kan man väl sammanfatta det!  Ne men jag har haft det jättebra hemma. Pontus var med mig sista två veckorna också!! Fick dock träffa tjejerna lite för lite :/ Blir så när alla itne är hemma samtidigt.. tråkigt..
Jaa vad hädner i Umeå då? Ja förutom träningen som tar över ens liv(försäsong yeeeey) så var vi bland annat ute i Tobbes stuga igår jag, Pontus, Jarre, Carl, Nils, Tobbe och Joohaan. Riktigt trevligt! Vi grillade, spelade kubb, basta/fiska bada och spelade risk! Jag och Pontus jobbar även lite ute i deras stuga med att måla om och lite sånt. Ska dit imorn igen och worka lite!!
Ska inte säga så mycket mer nu än att uppdatering kommer ske oftare (trust me this time) och att aa.. bara lev livet! Här kommer lite bilder från sommaren hittils!
Midsommar :)

Vi var ute på Ingarö på midsommar med alla småkusiner och sysslignar. Riktigt mysigt var det! Som en midsommar ska vara. Mys med familj och släkt och ek och bus med alla dom små! :)
Jag och Pontus var på Bio på Sergel! :)




En del träning har det blivigt, både löp och gym! :)













Ibland är man taggad på träning..





Och ibland lite mindre taggad..



Sen blev det bio igen med Matilda och Henke! Ice Age 3D! Lite ensamna i sallongen..






Pannkakstårta hos mormor!







Middag hemma hos Jennifer! :)









Vi tog en trip till Utö! :)







Cyklade till ålö för att äta skagenmacka! Råkade bara bli 2,2 mil fram och tillbaka..













Har lite bilder kvar men tar dem imorn för nu ska jag sooova och jobba imorn!
Puss och godnatt på er!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0