Tillbaka starkare än någonsin!

Jaa men då kör vi igång igen då!! En månad senare sådär! Jag ska inte lova att säga att det här var sista gången ni fick ett sådant långt hål.. har en känsla av att jag har sagt det några gånger.. heheh.. men jag ska verkligen försöka hålla den uppdaterad nu! nu har jag sprungit ikapp tiden! Ska jag skylla på nått så är det att jag (som säkert många andra också) har haft väldigt mycket nu på slutet innan skolan slutade. Allt var i mitt huvud; vilket lag ska jag spela i? vart ska jag bo? hur fixar jag jobb? balen? studenten? hinner jag med skolan? träning? familjen? aaa många nya tankar som jag inte riktigt varit med om förut! Men nu har det mesta hamnat på sin plats och sommaren är här!! Känns sjukt bra!!


Det är ingen idé att jag nu gör ett megalångt inlägg och frsöker skriva ikapp allt jag har gjort nu senste månaden. Men det finns en del saker jag vill dela med mig om så tänker göra olika inlägg om varje del så får ni läsa det ni vil läsa!

Saker som hänt senaste tiden:

* Vad gör jag efter gymnasiet? (Lag, boende, plugg, jobb)
* Pojkvän
* Balen
* Studenten



Kommer mer snart! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0