Vad gör jag efter gymnasiet?

För de flesta är det jag tänker skirva just nu ingen större nyhet men nu får ni höra det från mig! Det har gått rykten i både tidningar och personer emellan om hur jag ska göra. Vissa har trott att jag ska stanna i Sthlm, vissa har sktrivit att jag troligtvis går till Dalen har skrivit att jag går till IKSU. Men nu är det iaf helt klart! Det har varit väldigt svårt, väldigt svåra besut men nu är de tagna och nu tänker jag gå in i dem till 100%!!

BOENDE:

Stad:
Jag har bestämt mig för att stanna kvar i Umeå! Umeå är en jättefin stad och framörallt har den väldigt bra träningsmöjligheter och det är väldigt nära till allt. Jag kan säga att jag hatade att cykla innan jag flyttade till Umeå. Nu cyklar jag överrallt. Det finns knappt någtra backar (iaf omkring stan) så det är lätt att ta sig överallt. Många i Sthlm tycker säkert att Umeå är en jätteliten stad. Om man jämför med Stockholm ja! Men ananrs är det en ganska stor stad ändå. Och nu har Salt och VeroModa kommit dit me!! Weey!

Lägenhet?:
Japp jag bor i lägenhet och kommer bo kvar i min lilla etta vid Dragonskolan. Har precis fått den i förstahand efter att ha haft den i andrahand i ett år så det känns riktigt bra. Den är dock väldigt liten, 20kvadrat! Men den har ett så bra läge så trivs där ändå. Fem min med cykel till stan och Ica har jag 200meter utanför dörren. Helt okej! Det enda är att jag itne har någon frys :/ men annars är den super!

LAG:
Jag kommer att spela innebandy i IKSU i elitserien nästa år!! IKSU är ett väldigt bra lag, tog SM-guld förra säsongen och har vunnit serien tre år i rad. Alltså ett lag med hård konkurrens. Ja det är svårt att ta en plats i IKSU men jag tror att man kommer att utvecklas väldigt mycket bara genom att ha så bra spelare omkring sig. Samtidigt har det sjukt bra individuell träning och fysträning överhuvudtaget. Vi har fått göra massa tester som gäller för alla samt att jag har fått göra tester för mitt knä för att få bästa möjliga sommarträning. Känns väldigt brajust nu!

PLUGG/JOBB:
Efter sommaren ska jag plugga vidare direkt haar jag tänkt. Har iaf sökt så jag hoppas att jag kommer in. Har sökt Civilingengör med olika inriktingar så vi får se hur det blir. Jobb då? Att det ska vara så himmla svårt att få ett extra jobb? Jaa jag har försökt men vet inte vad jag ska göra längre! Hade velat haft ett sommarjobb men nej det fick jag inte. Extrajobb ja tack men nej det har ja inte fått heller.. aja jag får söka vidare helt enkelt! Om nån vet någon ledig plats någonstans får ni gärna höra av er!!!!!


Jaa det var det, undrar ni något mer är det bara att fråga! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0