Andra matchen.. sista seriematchen med RIG någonsin!

Heej! Det har gått helt okej med träningarna i veckan också. Eller aaa det har gått bra! Jag är med på alla lagträningar nu vilket är tre stycken, sen kör jag tre pass rehabstyrka också. På styrkan har det gått riktigt bra faktiskt, har höjt vikterna och känner att jag är starkare nu än tidigare veckor. Nu kör jag på mer vikter än vad jag gjorde innan den här andra skadan så det känns riktigt bra! Nu är det bara flåset som ska upp lite till vilket jag tränar upp på träningarna! ..................................................................................................................................................... Skolan den flyter på den med! Hade fysikprov i veckan som var ganska svårt... men sista provet iaf, nu är det bara nationella kvar! Nationella i fysik B.. jaa lycka till.. fan va svårt..aja vi har börjat med matte E nu också! Än så länge går det bra där! Juste sen hade vi ju det där projektarbetet också... när ska jag ta tag i det då? ..................................................................................................................................................... Ne nu hade jag tänkt att sova, match imorn 16:00 i Övik mot Övik! Bussen går 13:00 från Nolia! Min andra match i år. Sista matchen i serien. Sista seriematchen med RIG någonsin!! Tagga!! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0