Back in Umeå... nervöst..

Dååå var man tillbaka i Umeå igen efter ett härligt lov hemma i Skälby!! Blev lite jobb,träning, kompisar familj.. fick lite tid med mamma på torsdagen, myyyys!! Sedan var det slutspelsmatch Djurgården-Falun som jag fick med mig Matilda och Jennifer på!! Kuuul!! Kul att Djurgården vann tillslut också med 9-8!!....................................................................................................................................... . Ikväll var vi några stycken hemma hos Ida Sundberg i hennes nya fina lägenhet!! Såg melodifestivalen och hade det så trevligt så!! Helt klart rätt låt som vann!! ................................................................................................................................................ Och nu till det som är så spännande, kul, nervöst och aa.. imorn gör jag debut!! Jag ska spela match imorn!!! Efter 350 dagars rehab är jag på banan igen!! Sen får vi se hur det går.. och hur mycket jag kommer att spela. Men jag kommer få ta på mig matchtröjan(som jag ifs haft på mig typ varje match men ändå) och jag kommer få använda den på riktigt!! För första gången på ett år känner jag den här känslan av tagg blandat med nervositet!! Älskar det!! ................................................................................................................................................. Sen är det även en till riktigt viktig match imorn!! Våra RIG-killar har SM-kvart mot Örebro kl:14.00.. i Örebro!!! Vinner dom den åker dom med oss till Varberg och Innebandyfesten!! Se till och vinn nu killar!! .................................................................................................................................................. Nee nu ska jag sova, måste ladda inför matchen mot Jemtland imorn 15:00 på Vildmanna! Godnatt mina fina! <3

Kommentarer
Postat av: dina suportrar på Capella 36

LYCKA TILL!

2012-03-11 @ 11:44:44
Postat av: Carro

Taaack!!:D

2012-03-11 @ 18:28:18
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0