Ett år sedan....men nu taggar vi!!

27/3-12... exakt ett år sedan jag drog av korsbandet. Fortfarande ovetande om vad som hade hänt, fortfarande ovetande om jag skulle hinna med att spela distriktslags-SM eller inte. Men nu är jag här, ett år senare, fullt vetande om att mitt knä är tillräckligt bra! Fullt vetande om att jag ska vara med och spela SM med RIG i Varberg i helgen!!!! Och taggningen har redan börjat! Bra träningar, mycket mat mycket vatten och mycket sömn! Fan va taggad jag är! ............................................................................................................................................................ Men sen händer det en annan sak den 27:e också, farmor fyller år!!! Grattis farmor!!!! <3 Vi ses mer när jag kommer hem på lov! ........................................................................................................................................................... Sen kan jag ju passa på att berätta en annan sak också! Jag, Emelie och Evelina bakade lite igår. Vi blev lite besvikna på att det blev så lite men aa.. det funkade väl... Blev väl ungefär 90 bullar, 80 chokladbollar och 70 finska pinnar!! ........................................................................................................................................................... .......................................................................................................................................................... .......................................................................................................................................................... ........................................................................................................................................................... ........................................................................................................................................................... ........................................................................................................................................................... Bion från i söndags! Riktigt bra faktiskt! .......................................................................................................................................................... Alla andra tankar då? Jaa klart dom finns där men nu känner jag såhär... det är SM jag vill fokusera på nu, SM är i helgen, så det andra får faktiskt komma efter det! Puss hej! <33

Kommentarer
Postat av: dina suportrar på Capella 36

Oj, det hade jag glömt att det var på min födelsedag knä´t gick sönder. Tack för att du även tänker på mig den 27:e. Sist men inte minst - LYCKA TILL nu på SM!

2012-03-29 @ 15:30:48
Postat av: Carro

Såg inte förns nu.. jo så var det, kommer ihåg att vi kom hem till er efter matchen och sa grattis :)

Tack farmor, även om det redan varit! :)

2012-04-05 @ 18:08:04
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0