Mys med mina fina rigtjejer!

Har haft en jättemysig kväll med mina fina RIG-tjejer ikväll! Vi var först och bowlade och sedan åkte vi och åt på Great Eastern, en Kina restaurang här i Umeå!! Riktigt mysigt! Vad kan vi säga om bowlingen då.. jaa Kajjan och Anna.K hade väl inte den bästa starten men sen jävlar gick det bra!! Och jag och Rebbe låg på ganska jämn nivå!! Fick iaf börja och avsluta med en strike, kändes bra! .................................................................................................................................................... .................................................................................................................................................... .................................................................................................................................................... .................................................................................................................................................... Emelie kommer hata mig om hon ser att jag lagt upp den här meeeeen det e nog lugnt ;) ................................................................................................................................................... ................................................................................................................................................... ................................................................................................................................................... Pappa ringde i morse: "har ni också fint väder ute? Sitter här i bar överkropp ute i solen och äter frukost!"..." Njaa, här har vi fortfarande vinterjackan på oss..." ................................................................................................................................................... Sedan var det kinamat.. var riktigt hungrig så det var hur gått som helst! Liten RIG-tradition att äta där, vi gjorde lika dant förra året! Vi satt där rätt länge och pratade om allt möjligt. Bland annat om hur arg (och då menar hon ARG) hon kan bli på sin syster ibland.. tydligen slagsmål och innebandyklubbor i ryggen och allt vad det var! Sen började vi diskutera en del gamla minnen och bilder vi haft på RIG! åååh vi har gjort så mycket kul tillsammans. Skulle bara vilja samla ihop alla bilder och göra en enda stor "RIGminnebok". Kollade på gamla inlägg på min blogg från ettan här om dan.. asså åå jag vill inte sluta på riiig!! Vi har haft så otroligt kul!! ...................................................................................................................................................... ..................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................... -"Vilka ska med bussen som går 05?"..."När går den?".. hehhe sorry då brudar... ...................................................................................................................................................... Just nu är jag hemma och tittar på National Treasure på TV. Har sett den flera gånger, riktigt bra tycker jag! Annars då? Jodå det är bra.. men det är så mycket ni inte vet just nu... har så många tankar i huvudet så det e sjukt. Bra tankar, dåliga tankar, lagtankar, framtidstankar, nutidstankar, knätankar, innebandytankar, aa. Jag ska verkligen inte klaga för jag vet att det är många som har mycket att tänka på! Aa jag kan gå in mer på det där imorn så får ni veta mer. Men tack för en bra kväll tjejer! Nu taggar vi inför SM.. bara sju dagar kvar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0