studenten snart?

Heej mina stackars läsare!
Får bortförklara mig med att det har varit sjukt stressigt med allt nu i och med att jag var borta från skolan i två veckor och nu kommer alla proven på samma gång...Samtidigt får jag skylla mig lite själv.. kom igång med projektarbetet väldigt sent men börjar få ordning på det så nu känns det iaf lite bättre! Är jag bara sjukt less på skooolan!!! Några veckor till sen är det studenten!! Fick min studentklänning igår! Lite stor dock så måste sy in den eller nått... sen har jag faktiskt äntligen beställt balklänning!! Kommer den 25:e!!
Ne men om man ska ta och plugga lite till då så man får bort de där projektarbetet någon gång...skriver om korsbandsskador.. så heej då! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0