Myshelg!

 
Hallå!
.
Blev 3 poäng i går i matchen mot Linköping som slutade 14-2! Riktit bra spel! På kvällen åkte jag och Pontus ut till Obbola och fick middag och fika! Riktigt mysigt vare. Sen blev det även filmys framför Madagaskar 3! Hahha jag älskar ju sånna filmer som de flesta kanske vet, den var riktigt bra! Emmelie blev glad för sin present också som var ett par rosa Cloud Colours hörlurar!
.
Idag har jag vart och sett Pontus match med Sua och dom vann med 6-2 över Warberg!! Rktigt kul att se, och Pontus var riktigt duktig så det var kul!
.
Har vart själv i min lägenhet i ungefär två timmar nu och det var tänkt att jag skulle sova själv men nej så blir det inte. Pontus kommer och hämtar mig snart så sover jag hos han. Bussarna går ju så himla dåligt från teg bara. Busshållplatsen är ganska långt ifrån Pontus hus så har inte vart det mest lämpligaste alternativet när jag haft kryckor och inte kunnat gå normalt. Nu kan jag dock nästan gå som man ska så tänkte att jag får ta en liten promenad imorn morgon, det är det värt!
.
Puss och godnatt allihopa! Hoppas ni haft en bra helg!! Grattis till Emmelie 14 år idag och till Elin Berglund 19 år idag!!!!! Saknar er där hemma<3 Puss godnatt<3

Jättegulliga tjejjet från ett flicklag(8-12år)som var och såg matchen och hade lite frågor till Evelina och Conne. Det var nog lite coolt att prata med de stora IKSU-spelarna :)
.
.
Var ute och åt med Pontus i fredags!
.
.
Och sen blev det en spontanbowlingrunda..!
.
.
 
.
Och jag ägde! Fast... var bra i början(som vanligt) men sen sög jag(som vanligt) och Pontus vann!
Puss godnatt<3
 
 
 
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0