IKSU i SM-final!

heej alla glada!! Det händer mycket nu!! Det är så att både vi IKSU och Pontus Dalen ska spela SM-FINNAAAAL på lördag i Malmö!! Jag ska såklart itne spela men följer med och hejar på från sidan!! Två Umeå-lag i finalen, sjukt kul!! Flyger imorn 09.35!
 
Annars är det också bra! Klarade Nationalekonomitentan fock jag just reda på så det var ju skönt! Nu är det linjär algebra och industriell utveckling och ekonomisk förändring som gäller! Hard work! Och knät jobbar på. Har gjort styrket på knät och vi har väl inte riktigt utvärderat det testet än, ska göra det med sjukgymnasten och fystränaren nästa vecka och lägga upp nya planer med nytt schema. Det är tyvärr min framsida som fortfarande inte vill komma tillbaka helt. Jättekonstigt, brukar vara precis tvärt om, att det är baksidan som krånglar. Min baksida är dock jättebra så det är ju positivt! Mer om det nästa vecka, nu fokus på Malmö och final mot Rönnby!
 
Och både pappa och Pontus fyllde år igår! Mina fina killar! Stoort grattis igen! <3
 
Såhär ser mina ärr ut just nu! Inte världens snyggaste men när jag sen står där på plan så skiter jag fullständigt i det! Snart får jag stå med klubban på plan igen!!
 
 
 
Men nu kör vi IKSU!! Puss och godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0