Guld i Scandic cup!

Riktigt bra tjejer! Vinnst i Scandic cup! Idag vare först semifinal där vi vann mot Sundsvall för att sedan möta RIG i finalen. Jag spelade de två första perioderna av finalen och idag gick det bättre! Ett mål från mig och hade lägen för fler. Riktigt kul vare att spela idag. Hela laget gjorde en riktigt bra match de två första perioderna. Kul att möta RIG också då det var där jag spelade förut.
 
Spelade in mycket pengar igår på BJ:n också! Så jaa, bra helg det här! Nu hoppas jag på mycket innebandy i veckan. Har inte fått mitt schema än men ska prata ihop mig med sjukgymnast och tränare!
 
Stokastik imorn igen då! Kram på er! 

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Så härligt att höra dig glad igen på riktigt! ;) bara att ge det lite tid så kommer allt flyta på med innebandyn igen!

Ps. Glömde att jag skulle hälsa från Frippe!

Kram

2013-09-08 @ 23:02:50
Postat av: Carro

Tack pappa!! :)

Åh hälsa tillbaka!

kraam

2013-09-18 @ 21:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0