Floorball - Unihockey - Innebandy

 
Jag längtar redan till nästa säsong! Har träffat sjukgymnasten här och gjort upp en plan inför de tre kommande månaderna.. det svåra blir att hitta balansen för knät, att inte träna för mycket men att samtidigt komma i så bra form jag bara kan. Men schemat vi gjorde käns bra just nu, så jag hoppas och tror att formen kommer vara där den ska när vi går in i hall igen, hemma i Sverige!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                   (Bilder tagna från Red Ants instagramkonto @rarw_floorball)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: INGARÖ

Kul att få ett livstecken .Fina bilder du verkar ha ett stort umgänge Jobba på som vanligt så blir det säkert jättebra resultat .Vi hörs

2015-04-22 @ 19:19:26
Postat av: Carro

Hah ja jag lever här borta!Ja jag ska göra det! Kram på er! <3

2015-04-27 @ 16:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0