Skolstart imorn

Heej!
 
Imorn börjar,(jag måste säga äntligen) skolan. Eller jag kommer att läsa en intensivkurs i tyska i två veckor innan de andra kurserna börjar. Känns skönt att få lite rutiner igen. Jag hoppas att jag hittar dit imorn. Har ju varit på Universitetet och kollat innan. Den här kursen kommer dock inte att vara på Universitetet men ganska nära ändå. Så det ska nog lösa sig!
 
Idag har jag ätit middag hemma hos Ina tillsammans med en till svensk tjej som precis börjat jobba på Ikea här i Schweiz. Riktigt trevligt var det. Har även lärt mig att man tydligen inte tvättar på söndagar här! Alltså jag hör nya saker hela tiden som man bara tänker what!? Vet inte hur hårt det är men tydligen ska man verkligen inte göra det. Och jag som tvättade i morse...men men, de har då inte sagt något än iaf
 
Ne nu ska jag sova, godnatt på er!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: INGARÖ

Bra att komma i rutiner igen .Lycka till med tyskan Auf wiederhören Reinhold

Svar: Detta var alltså ditt tyska inlägg;) men det e bra (y) tyskakursen gick alldeles för fort... men man lärde sig en del! :)
carolinedeutgen.blogg.se

2015-02-04 @ 14:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0