Back again! Då börjar resan mot Schweiz!

Heej! Det var ett tag sen men nu är jag här igen! Har inte uppdaterat bloggen på ett tag vad det gäller inlägg men även layout. Ska försöka ändra på det nu!
 
Hur som helst.. imorn flyger jag ner till Schweiz för nya äventyr. Ska spela innebandy med Red Ants Rychenberg Winterthur i NLA-serien där nere samt plugga en termin på "The University of Zürich". Skolan börjar inte förrän den 2:a februari men tanken var att jag skulle åka ner redan imorn för att börja träna med laget. Tur som jag har vad det gäller träning så har jag åkt på att få halsfluss så här lagom till avfärd. Ska äta penicillin i tio dagar och missar då de första träningarna. Mår bra i övrigt så jag hoppas att svullnaden i halsen lägger sig fort. Vill inget annat än att spela innebandy nu!
 
Jag har varit skadad hela hösten då jag överansträngde knät i somras. Knät var svullet konstant i fyra månader men jag har kunnat vara med på övnigarna på träningarna under en period och kunnat vara med på spelet på slutet. Så det känns som att det är påväg åt rätt håll nu och jag ser fram emot spel i Schweiz!
 
Har värmt upp Salmingklubban med lite lir i köket, 12:55 lämnar jag Umeå imorn för att flyga till Arlanda och 16:15 går flyget sedan ner till Zürich. 18:40 är jag framme! 
 
Följ mig gärna genom denna resa! Ha det bra sålänge!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0