Framme i Zürich och Winterthur

Då var jag framme i Schweiz. Jag kommer bo tillsammans med Coras, "my future contact person", föräldrar i ett litet hus i Winterhur som ligger ca 3 mil utanför Zürich. Jag blev hämtad av Cora och Iréne, "the current board member", som skjutsade mig till huset. Jag har ett litet rum på övervåningen, inte så stort but it works. Har dock inte packat upp än, har proppat två stora resväskor och en liten så får se om allt fårplats.. 9 par skor... hmm.. får se vart jag ska lägga dem.. Fick en fin välkomsttallrik med choklad och annat samt en fin liten blombukett! :)
 
Anyway, första träningen är imorgon, kan som sagt inte träna på grund av min halsfluss men ska åka dit och träffa laget och se hur de tränar och så. Jag har redan fått alla träningskäder, och matchkläder. 9:an var tyvärr upptagen, 19 också. Skulle få nummer 93 men something went wrong så jag fick 96. De förstod att jag ville ha något nummer med 9 i så 96 blev det. 
 
 
 
 
 
 
 
Gute Nacht! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: INGARÖ

Kul att se att resan gått bra. Se till att bli frisk nu innan du visar dina färdigheter.Lycka till vi hörs!

Svar: Jag jobbar på det! Tack så mycket! Kram på er!
carolinedeutgen.blogg.se

2015-01-06 @ 10:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0